Prezentare generală

Modulul INFORMATII PARTENERI permite gestionarea partenerilor organizatiei, oferind instrumente pentru inregistrarea unor informatii foarte variate referitoare la parteneri, precum si pentru analiza acestora pe criterii complexe.

Modulul INFORMATII PARTENERI este destinat inregistrarii, regasirii si gestionarii informatiilor specifice fiecarui partener al organizatiei (clienti, furnizori) precum si monitorizarii activitatii lor in relatia cu organizatia.

Pe langa informatiile de identificare a partenerilor (nume, cod fiscal, adrese, persoane de contact, etc.), modulul ofera facilitati suplimentare de inregistrare a informatiilor specifice (domenii de activitate, segmentare regionala a activitatii, grupari variate, apartenenta la Programe de Fidelitate, etc.). Toate aceste elemente permit o administrare eficienta a datelor si ofera suportul pentru realizarea de studii de marketing complexe.

Solutia este moderna, adaptata atat la nevoile de urmarire a partenerilor in organizatiile mari, cu activitate complexa, cat si in companiile mai mici. Modulul INFORMATII PARTENERI, impreuna cu ISIS.net MARKETING si site-ul de HELP-DESK si Suport, se constituie ca platforma de baza a unui sistem specific CRM (Customer Relationship Management).

Partenerii sunt inregistrati la nivel de unitati contabile (filiale), si sunt mentinuti unici la nivelul intregului sistem, prin intermediul verificarii codului fiscal/codului unic de inregistrare. Unicitatea partenerilor este un obiectiv deosebit de important in cadrul unei organizatii complexe, distribuite geografic, ISIS.net asigurand in mod automat acest lucru.

Modulul ofera suportul unic necesar gestionarii partenerilor in toate celelalte module ISIS .net, de la APROVIZIONARE pana la INTRETINERE-REPARATII si PERSONAL-SALARIZARE. In acest mod sistemul asigura consistenta operatiilor care privesc clientii si furnizorii in ISIS .net la nivelul intregii organizatii.

Datele referitoare la parteneri includ: date generale, informatii detaliate asupra activitatii, adrese si persoane de contact, date de grupare, conturi contabile in lei si in valuta, conturi la banci, apartenenta la Programe de Fidelitate.

Pe langa suportul pentru gestionarea acestor informatii, modulul INFORMATII PARTENERI ofera si facilitatea de Unificare a doi parteneri (in vederea mentinerii unicitatii acestora), o serie de nomenclatoare proprii, precum si un modul de definire si configurare a Programelor de Fidelitate.

Informatii variate referitoare la parteneri si relatia lor cu organizatia

Adaugarea unui partener nou

  • Presupune specificarea minimului de informatii necesare inregistrarii unui partener in sistem (nume, cod fiscal, tipuri contabile, personalitate si rezidenta).

Parteneri inregistrati

Ofera suport pentru gestionarea tuturor informatiilor referitoare la parteneri:

  • Informatii generale: nume, cod fiscal, personalitate fizica/juridica, rezidenta, informatii specifice pe unitati contabile (clienti/furnizori, conturi contabile in lei si in valuta, limite de credit, etc.).
    • Sistemul permite specificarea atributului „cu” sau „fara cont” al partenerului: partenerii cu cont au conturi inregistrate in contabilitatea organizatiei, operatiunile lor inregistrandu-se in aceste conturi proprii; operatiunile efectuate de partenerii fara cont se inregistreaza intr-un cont comun. Functionalitatea este utila companiilor de retail care au un numar foarte mare de clienti, care nu este necesar sa fie inregistrati ca entitati distincte in contabilitate.
    • Un alt element de actualitate este codul de acces in site-ul comercial B2B al organizatiei (ISIS.net MARKETING), pe baza caruia se autentifica operatorii care plaseaza comenzi in numele unui anumit partener.
  • Informatii suplimentare: detalierea descrierii partenerilor juridici (grupe CAEN, numar de inregistrare la Registrul Comertului, tip de proprietate, etc) si fizici (act de identitate, data nasterii, sex).
  • Adrese si persoane de contact: se pot gestiona mai multor tipuri de adrese si persoane de contact.
  • Grupe de parteneri: permit gruparea partenerilor in functie de nevoile organizatiei, oferind suport pentru analize multidimensionale complexe (segmentare regionala, dupa domeniul de activitate, etc.).
  • Conturi la banci: gestionarea conturilor la banci ale partenerului, ca suport pentru utilizarea lor pe documentele de plata.
  • Parteneri fideli: permite includerea anumitor parteneri in Programe de Fidelitate in care, pe baza unor carduri de fidelitate, se pot acorda discount-uri la cumparaturile realizate.

Unificare

  • Modulul permite unificarea a doi parteneri din sistem, care in realitate semnifica un singur partener real; aceasta functionalitate este necesara in cazul in care, in mod eronat, acelasi partener a fost introdus de mai multe ori in sistem, sau a fost completat un cod fiscal eronat. Unificarea se face atat la nivelul datelor despre parteneri, cat si la nivelul tuturor conturilor, documentelor, operatiilor comerciale sau contabile proprii celor doi parteneri.

Program de Fidelitate

  • Permite definirea parametrilor programului de fidelitate (procent de discount acordat, gestionarea card-urilor de fidelitate emise din sistem, numar, perioada de valabilitate, stare, etc.) precum si un set de rapoarte specifice. Acesti parametri se regasesc apoi in modulul DESFACERE, la inregistrarea bonurilor fiscale/facturilor.

Nomenclatoare

  • Sistemul este flexibil si parametrizat, gestionand un numar mare de nomenclatoare: tipuri de parteneri, Clasificarea Activitatilor din Economia Nationala (CAEN), grupe si criterii, tipuri de adrese si de persoane de contact, tipuri de proprietate si ramuri economice, etc.

Selectarea partenerilor

  • Modulul ofera un instrument foarte flexibil de selectare a partenerilor dupa diverse criterii de selectie, avand posibilitatea de a prezenta rezultatele selectiei in diverse formate. Partenerii pot fi selectati dupa numele lor (sau doar o parte a acestuia), dupa rezidenta, localitate si tara, personalitate juridica, etc.
  • Fereastra de selectie este unica la nivelul intregului sistem, oferind utilizatorilor siguranta si usurinta in utilizare.

Integrare in sistemul informatic ISIS.net

  • Modulul INFORMATII PARTENERI ofera o interfata comuna tuturor celorlalte module ISIS .net pentru regasirea, adaugarea, vizualizarea sau modificarea partenerilor. In functie de operatia efectuata sau documentul comercial introdus, sistemul permite operarea numai cu tipurile de parteneri corespunzatori (furnizori pentru operatiunile de aprovizionare, clienti pentru vanzari, etc.).
  • Datele despre parteneri, activitatea lor comerciala si financiara in relatia cu organizatia, se regasesc folosind subsistemele de RAPORTARE COMERCIALA si CONTABILA. Partenerii se inregistreaza pe unitati, acestea fiind gestionate de modulul SISTEM CENTRAL.