ISIS
Contabilitate Generala
Aprovizionare
Desfacere
POS
Gestiune Stocuri
Plati
Incasari
Mijloace Fixe
Transporturi
AVL
Productie
Intretinere-Reparatii
Personal
Salarizare
ePayroll.NET
Raportare Comerciala
Raportare Contabila
Nomenclator Articole
Informatii Parteneri
Sistem Central
Tablou de Bord
Studii de Caz
Distributie
Productie
Contabilitate
Personal - Salarizare
Suport Tehnic
|
Raportare Comerciala
Modulul RAPORTARE COMERCIALA se constituie intr-un instrument util
pentru obtinerea de informatii consistente cu privire la situatia si
dinamica operatiilor comerciale, financiare si a situatiei si evolutiei
stocurilor.
Modulul ofera mai mult decat o trecere in revista a produselor,
partenerilor si documentelor introduse in sistem - este un mijloc eficient
de urmarire a corelatiilor dintre aceste entitati, permitand evaluarea
calitativa si monitorizarea starii de sanatate a intreprinderii prin
intermediul elementelor de analiza financiara si comerciala.
Rapoartele prezentate in cadrul modulului sunt organizate in functie de
domeniul adresat, in trei sectiuni distincte si anume: Comercial,
Financiar, Stocuri, fiecare dintre acestea acoperind un domeniu important
al activitatii unei societati comerciale.
Modulul RAPORTARE COMERCIALA permite prezentarea situatiei
tranzactiilor comercial-financiare si a stocurilor atat la nivel de
gestiune sau filiala, cat si centralizat la nivel de holding, pentru toate
unitatile subordonate.
Criteriile de selectie la generarea rapoartelor se impart in doua
categorii: obligatorii (de exemplu, trebuie specificata cel putin o
filiala) si optionale (indicarea unui partener sau grup de parteneri, a
unui interval de timp, a unor valori limita pentru diferiti parametri,
articole sau atribute corespunzatoare anumitor grupe de produse etc.).
Sectiunea COMERCIAL cuprinde rapoarte ce prezinta evidenta partenerilor
(furnizori, clienti) si a documentelor specifice activitatilor de
Aprovizionare si Desfacere (note de intrare receptie, chitante fiscale,
facturi, bonuri de transfer, avize de expeditie).
Sectiunea FINANCIAR cuprinde rapoarte ce prezinta dinamica
activitatilor de Incasare si Plata, evidenta si situatia documentelor de
incasare si plata (achitate total sau partial, restante).
Sectiunea STOCURI cuprinde rapoarte referitoare la situatia si dinamica
stocurilor. Generarea rapoartelor se poate face fie pentru toate produsele
din nomenclator, fie doar pentru produsele indicate explicit.
Pentru toate cele trei sectiuni mentionate, este asigurata
posibilitatea vizualizarii simultane a mai multe rapoarte si tiparirea
acestora.
Modulul RAPORTARE COMERCIALA ofera posibilitati extinse de evidenta si
analiza al tranzactiilor comercial-financiare.
Rapoartele sunt grupate pe sectiuni
- COMERCIAL - Descriu
activitatea de aprovizionare si desfacere a companiei: informatii despre
parteneri, note de intrare-receptie, facturi, chitante, jurnale de
cumparari, jurnale de vanzari etc.
- FINANCIAR - Ofera
informatii despre incasarile si platile efectuate de catre companie:
incasari intre filiale, de la clienti, sau in avans, plati restante,
achitate, sau in avans, intre filiale, sau catre furnizori, documente
restante, indicatori economici etc.
- STOCURI - Activitatea desfasurata in cadrul gestiunii
stocurilor este evidentiata de un set de rapoarte cu informatii
despre stocul curent si evolutia acestuia intr-un interval de timp,
vechimea stocului, pretul mediu etc.
Rapoartele sunt organizate pe diferite nivele de analiza si detaliere
- Utilizatorul poate opta pentru varianta
cumulata, sau detaliata a unui raport, in functie de gradul de rafinare
dorit.
- Fiecare tip de raport este prezentat in mai multe variante, cu
diferite criterii de grupare si sinteza, surprinzand noi aspecte al
relatiilor dintre entitati.
Analiza consistenta a informatiei
- Utilizatorul are posibilitatea sa focalizeze
foarte strict analiza informatiei prin alegerea unei game largi de
parametri.
- Datorita diversitatii reprezentarilor in
rapoarte distincte pentru aceeasi informatie, este posibila analiza sub
diferite unghiuri a informatiei primare folosind diferite criterii de
selectie si grupare.
- In urma analizei dinamicii tranzactiilor comercial-financiare, a
dinamicii stocului a rezultatelor firmei in ansamblu, prezentate
sintetic in rapoarte, se poate lua o decizie privind modalitatile de
crestere a eficientei in activitatea firmei.
Asigurarea operarii corecte
- Sistemul este protejat impotriva erorilor de operare. Rapoartele
sunt generate numai dupa verificarea si validarea setarilor operate
la nivelul interfetei. In cazul unei operari gresite, este afisat un
mesaj care indica in mod explicit modalitatea de eliminare a erorii.
Datele din rapoarte pot fi exportate
- Modulul ofera posibilitatea exportarii datelor obtinute, atat catre
alte aplicatii precum Excel sau Word, cat si in format HTML pentru
publicarea pe Internet.
Vizualizarea si tiparirea mai multor rapoarte simultan
- Modulul RAPORTARE COMERCIALA permite
vizualizarea mai multor rapoarte simultan si tiparirea lor (integrala
sau partiala).
- Fiecare raport afiseaza automat atat data cat si ora, minutul si
secunda la care a fost facuta tiparirea.
Instrument eficient de verificare
- Constituie un instrument eficient de comparare
si verificare a informatiilor obtinute prin intermediul rapoartelor
contabile.
- Sunt principalul mijloc de verificare si
depistare rapida a greselilor de operare a documentelor comerciale,
introduse in sistem din alte module (GESTIUNE STOCURI,
APROVIZIONARE, DESFACERE, PLATI, INCASARI
etc.)
Operarea se poate face si in limba engleza
- Un important avantaj oferit de modulul RAPORTARE COMERCIALA consta
in faptul ca permite alegerea de catre utilizator a limbii in care
se va face operarea.
INTERNET - posibilitatea operarii la distanta
- Varianta 'WEB Site' a modulului permite utilizatorilor vizualizarea
unui set de rapoarte generate pe un server aflat la distanta.
Integrare in sistemul informatic ISIS
- Modulul RAPORTARE COMERCIALA preia si
prelucreaza informatiile continute in documentele primare generate de
modulele APROVIZIONARE si DESFACERE
.
- Modulul ofera informatii asupra documentelor de
incasare si plata inregistrate de modulele INCASARI si PLATI
si a
stadiului achitarii documentelor primare.
- Informatiile referitoare la structura si
dinamica stocurilor, gestionate de modulul GESTIUNE STOCURI
, sunt de asemenea prezente in
rapoartele comerciale.

|