ISIS.net
Module
Studii de caz
Suport
Omnis Group Home Page
|
Suport
Pentru a beneficia de serviciile de suport tehnic ale Omnis Group va rugam sa apelati la una din modalitatile de mai jos:
Optiuni de suport
Asistenta tehnica este independenta de serviciile de training si va fi acordata la cererea beneficiarului, conform īntelegerilor contractuale.
Suport implementare: Include asistenta inainte si in timpul perioadei de implementare.
Suport operational: Pentru probleme foarte importante clientii pot contacta prin telefon o echipa de suport specializata, timp de 24 de ore, 7 zile pe saptamana. Asistenta de urgenta la fata locului se acorda in situatiile in care problema nu se poate rezolva de la distanta.
Optiunile de suport includ:
- Evaluarea nivelului activitatii beneficiarului pentru determinarea resurselor necesare utilizarii optime a sistemului: numar operatori, organigrama atributiilor si subordonarilor dintre operatori, nivelul de pregatire necesar pentru fiecare post din organigrama, numarul de posturi recomandate (statii de lucru).
- Stabilirea platformei hardware optime si recomandarea unui furnizor de echipament hardware agreat de ambele parti.
- Instalarea si configurarea aplicatiilor software licentiate, necesare pentru functionarea sistemului: sisteme de operare, pachete software conexe (Internet Explorer, Microsoft Office etc.).
- Instalarea sistemului integrat ISIS si upgrade-ul acestuia īn toate fazele de implementare.
- Configurarea sistemului atāt īn faza initiala cāt si pe parcursul exploatarii acestuia.
- Transferul automat al anumitor date din eventuale sisteme folosite īn prezent de beneficiar (daca este posibil).
- Asimilarea īn sistem a modificarilor survenite īn legislatie.
- Restaurarea sistemului īn caz de dezastre.
- Operarea situatiilor, documentelor etc. obisnuite si/sau particulare.
- Revizitarea periodica a mediului de lucru al beneficiarului (baze de date, aplicatii) pentru a asigura si mentine consistenta si integritatea sistemului.
- Urmarirea evolutiei tehnologiilor implementate īn platforma de baza a sistemului si organizarea de prezentari periodice a tendintelor tehnologice.
- Upgrade-ul sistemului la aparitia versiunilor noi ale tehnologiilor folosite.
- Rezolvarea oricaror alte probleme ce pot aparea īn exploatarea sistemului.
---- // ----
|