Omnis Group Home Page

Suport

 

Pentru a beneficia de serviciile de suport tehnic ale Omnis Group va rugam sa apelati la una din modalitatile de mai jos:

Telefon: 

+40 (0)21 300 34 77

Fax:

+40 (0)21 211 69 70

Email:

helpdesk@omnis.ro

Optiuni de suport

Asistenta tehnica este independenta de serviciile de training si va fi acordata la cererea beneficiarului, conform īntelegerilor contractuale.

Suport implementare:   Include asistenta inainte si in timpul perioadei de implementare.

Suport operational:   Pentru probleme foarte importante clientii pot contacta prin telefon o echipa de suport specializata, timp de 24 de ore, 7 zile pe saptamana. Asistenta de urgenta la fata locului se acorda in situatiile in care problema nu se poate rezolva de la distanta.

Optiunile de suport includ:

  • Evaluarea nivelului activitatii beneficiarului pentru determinarea resurselor necesare utilizarii optime a sistemului: numar operatori, organigrama atributiilor si subordonarilor dintre operatori, nivelul de pregatire necesar pentru fiecare post din organigrama, numarul de posturi recomandate (statii de lucru).
  • Stabilirea platformei hardware optime si recomandarea unui furnizor de echipament hardware agreat de ambele parti.
  • Instalarea si configurarea aplicatiilor software licentiate, necesare pentru functionarea sistemului: sisteme de operare, pachete software conexe (Internet Explorer, Microsoft Office etc.).
  • Instalarea sistemului integrat ISIS si upgrade-ul acestuia īn toate fazele de implementare.
  • Configurarea sistemului atāt īn faza initiala cāt si pe parcursul exploatarii acestuia.
  • Transferul automat al anumitor date din eventuale sisteme folosite īn prezent de beneficiar (daca este posibil).
  • Asimilarea īn sistem a modificarilor survenite īn legislatie.
  • Restaurarea sistemului īn caz de dezastre.
  • Operarea situatiilor, documentelor etc. obisnuite si/sau particulare.
  • Revizitarea periodica a mediului de lucru al beneficiarului (baze de date, aplicatii) pentru a asigura si mentine consistenta si integritatea sistemului.
  • Urmarirea evolutiei tehnologiilor implementate īn platforma de baza a sistemului si organizarea de prezentari periodice a tendintelor tehnologice.
  • Upgrade-ul sistemului la aparitia versiunilor noi ale tehnologiilor folosite.
  • Rezolvarea oricaror alte probleme ce pot aparea īn exploatarea sistemului.

 

---- // ----

 

Copyright (c) 1990-2012