Potrivit strategiei S.C. OMNIS GROUP privind managementul calitatii, o atentie deosebita se acorda abordarii procesuale a sistemului de management al calitatii, prin integrarea proceselor care intervin īn relatia cu clientii, cu cele corespunzatoare activitatilor din interiorul companiei, de la definirea cerintelor referitoare la conducere, identificarea si asigurarea resurselor necesare, desfasurarea proceselor, pāna la evaluarea si analiza rezultatelor obtinute.
Implementarea, mentinerea si imbunatatirea continuua a Sistemului de Management al Calitatii conform cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2001 constituie pasii necesari ce trebuie parcursi in trecerea la implementarea managementului calitatii totale (TQM)
Īn momentul de fata, una din prioritatile S.C.OMNIS GROUP īn domeniul calitatii este implementarea managementului calitatii totale-un proces proactiv de imbunatatire continua a produselor si serviciilor oferite clientilor.
Acest punct de vedere corespunde cu viziunea strategica promovata de Uniunea Europena īn domeniul calitatii si cu orientarea noii editii a standardelor internationale ISO 9000, referitoare la managementul calitatii.
SRAC - Societatea Romana pentru Asigurarea Calitatii a certificat sistemul de management al calitatii din OMNIS GROUP conform ISO 9001:2000 pentru activitati de cercetare, proiectare, dezvoltare sisteme informatice si distributie de produse si servicii informatice, inca din noiembrie 2002. Certificat nr 678/1 ISO 9001:2001 Valabilitate 03.12.2004 - 03.12.2007
|
|
IQNet - The International Certification Network - cel mai mare furnizor de servicii de certificare din lume a acordat certificarea IQNet ISO 9001:2000 pentru activitati de cercetare, proiectare, dezvoltare sisteme informatice si distributie de produse si servicii informatice in anul 2002. Certificat nr 0678 EN 9001:2001 Valabilitate 03.12.2004 - 03.12.2007
|
|
OMCAS
- Organismul Militar de Certificare Acreditare si Supraveghere din cadrul
Ministerului Apararii Nationale Valabilitate 28.07.2005 - 27.07.2008
|
|